Esu nusivylusi bei palikta su nuostoliais. Siunciau siunta i Anglija, uz kuria sumokejau siai imonei. Siunta prastovejo Lenkijoje muitineje. Buvau apkaltinta kad muitines dokumentuose ne taip pasirasiau. Ju darbuotojas manes kas kelios dienos vis prasydavo tu paciu dokumentu. Pagalvojau kad tai darome specialiai ir vilkinima.Per facebook puslapyje esancia paskyra sake kad muitineje dideles eiles. Melagyste and melagystes. Kai paskambinus i UPS man pasako dokumentai nepristatyti. Man labai gaila mano laiko, isleistu pinigu bei prarastos parodos kurios laukiau 2 metus.
Imone registruota Anglijoje, Nei vienas telefonas neveikia.
Mano siunta Lenkijoje atsidure ju tarpiniame sandelyje (tai jau vel kita imone)
VAT atvirkstinis- viskas labai gudru. Telefonu paslaugos nera. Darome ka norime, juk lengviausia apkaltinti klienta kad jis kazko neatsiunte laiku. kai patys neatsako parom.
Klausimas":vartotoju teises Lenkijoje ir Anglijoje turetu sureaguoti?
Review for:
Parcel ABC Limited
Parcel ABC Limited
1.0
Parcel ABC Limited5 Underwood Street, London, N1 7LY, Jungtinė KaralystėKlientų aptarnavimo skyrius +44 2080 8949 96, Verslo klientų aptarnavimo skyrius +370 520 78 298https://www.imoniukontaktai.lt/img/lt/b/_1524231082-32-parcel-abc-limited.png
1
NEREKOMENDUOJU